Friday, April 27, 2007

APAKAH TERAPI BIO-MAGNET?

Terapi Bio magnet dipercayai telah digunakan oleh masyarakat Cina 4000 tahun dahulu.Hari ini dengan penemuan sejenis magnet yang mempunyai ciri ciri sama seperti medan kuasa semulajadi bumi (Magnet Neodymium)telah menjadi revolusi kepada kaedah terapi bio magnet.




Rajah:” Neodymium” Magnet semulajadi yang paling kuat yang ditemui awal tahun 80-an



Ia merupakan cara yang paling mudah, Selamat,Berkesan dan tiada kesan sampingan.Terapi Biomagnet merangsang medan magnet manusia melalui titik-titik saraf. Ia menigkatkan sistem peredaran darah serta meningkatkan metabolisme dan kesihatan badan tanpa kesan sampingan.Pertubuhan Badan Kesihatan Dunia (WHO)telah mengeluarkan kenyataan secara formal bahawa terapi magnetik ini tidak mempunyai sebarang risiko terhadap sistem badan manusia.
Dengan menggunakan Edymium Bracelet (Terapi Bio-Magnet) dapat membantu :
Membuang Angin/Kembung Perut
Meningkatkan sistem peredaran darah
Meningkatkan Metabolisme TubuhTenaga /Stamina MeningkatMeningkatkanTenaga Batin
Meningkatkan kandungan Oksigen Dalam Darah
Mengurangkan sakit Gout
Mengawal Kesakitan & Penyakit
Mengurangkan Kebengkakkan
Melegakan Asthma
Merawat Insomia/Sukar Tidur
Tidur Lebih Lena
Mengawal Kencing Manis
Mengawal Darah Tinggi
Mengurangkan Kandungan Kolesterol & Lemak
Melegakan Senggugut
Mengurangkan Sakit Otot/Belakang/Bahu dan Sakit Leher
Melegakan Migrain
Melegakan Stress
Meningkatkan Daya Ingatan
Daya Penglihatan Lebih Tajam
Penghadaman Lebih Baik
Mencegah Sembelit
Menyahkan Toksin


Sel manusia mempunyai caj positif di bahagian tengah dan caj negatif di bahagian luar sel, dan ia mendapat caj semulajadi dari medan kuasa magnet bumi. Semasa sel melakukan tugasan harian, ia kehilangan caj menyebabkan sel menjadi reput.Edymium Bracelet yang mengalirkan kuasa tenaga-bio berupaya menembusi semua peringkat dan bahagian badan melalui aliran meridian, lantas dapat sampai pada setiap sel untuk mencaj dan membaiki semula paksi semulajadi sel.


Berdasarkan kajian yang dibuat di USA pada tahun 1997 oleh Dr. Carlos Valbona Baylor dari College Of Medicine, 76% pesakit-pesakit yang dirawat menggunakan magnet-magnet tetap telah sembuh atau kurang sakit sendi dan otot berbanding dengan 19% lagi menggunakan kaedah biasa / tradisional pesakit-pesakit.




MENINGKATKAN PEREDARAN DARAH
Setiap hari jantung kita mengepam darah yang mengalir sejauh 12,000 batu dalam badan kita.EDymium Bracelet membantu saluran darah menjadi kembang, lantas meningkatkan peredaran darah yang membawa kepada peningkatan bekalan oxygen dan khasiat penting dan memacu rembesan semulajadi Hormon Tumbesaran Manusia yang diperlukan untuk pembaharuan sel.

MELEGAKAN KESAKITAN
Tisu sel yang rosak didapati mengeluarkan caj letrik positif.Edymium Bracelet yang mengalirkan medan kuasa magnet dwi-paksi secara otomatis mengimbangi kawasan tisu rosak dan meningkatkan aktiviti sel darah putih untuk melegakan kesakitan dan mempercepatkan bekalan agen penyembuhan.Tisu sel yang rosak didapati mengeluarkan caj letrik positif. yang mengalirkan medan kuasa magnet dwi-paksi secara otomatis mengimbangi kawasan tisu rosak dan meningkatkan aktiviti sel darah putih untuk melegakan kesakitan dan mempercepatkan bekalan agen penyembuhan.


MENYAHKAN TOKSINE-
Dymium Bracelet yang mengalirkan medan kuasa magnet secara semulajadi mengurangkan keasaman dalam badan, lantas membuat organisma-mikro susah untuk hidup dan berupaya menyah toksin dan kebanyakan agen semulajadi dalam sistem yang menyumbang pada kebengkakan dan kesakitan.

2 comments:

Anonymous said...

Di mana saya boleh mendapatkan produk ni?

Anonymous said...

Good for people to know.